Hiring?
Logo

Qaveman - Skincare 4.0

location_on

Suisse

Bref Résumé

Qaveman is a Swiss online & data-driven skincare brand that does everything to make the life of men easier. We believe that there is a great market opportunity right now for brands like us, that educate consumers and make skincare more accessible.

Sommaire

Cible
700'000CHF
Minimum
50'000CHF
Fonds déjà levés
300'000CHF
Levées de fonds précédentes 300'000CHF
Stade de développement Réalisation des ventes
Rôle de l'investisseur Ça m'est égal

Les points clés de l'investissement

  • We triple our turnover every year
  • New sales concept with subscription model
  • 25'000 products sold to 6'500 customers (2019's turnover: 183 KCHF)
  • Data driven company: we take every opportunity to gather data
  • Great team of 5 people with various background and skills
Veuillez Noter : Les investissements présentent un risque important de perte partielle ou totale du capital ainsi qu’un risque d’illiquidité. Vous ne devriez investir un montant que si vous êtes prêt à le perdre et devez construire un portefeuille diversifié afin de répartir le risque pour augmenter les chances d'un rendement global de votre capital d'investissement. Cette plateforme est conçue uniquement pour les investisseurs qualifiés qui sont eux-mêmes en mesure de reconnaître les risques et les chances présentés. Il est essentiel d'exercer une diligence raisonnable avant de procéder à l'investissement.

Poser une Question

Avez-vous une question sur ce projet ?

Connectez-vous pour consulter l'intégralité de l'annonce

Découvrir la prochaine grande nouveauté est gratuit

Déjà inscrit ?

Annonces Similaires

0% levé

TRAIN TO RIFF

location_on Suisse

T2RIFF is a brand of multifunctional sportswear that produces fully sustainable. That means recycled, organic and fair. We aim to have a highly innovative production concept to fulfill our vision.

300'000 CHF

Cible

50'000 CHF

Min par Investisseur

0% levé

Fashion Brand For Women

location_on Suisse

More and more people nowadays, especially women, have allergy problems and thus have become more picky with the fabrics. Also, tall women have trouble finding clothes that fit as sizes in the market have somewhat become standardized.

600'000 CHF

Cible

150'000 CHF

Min par Investisseur

0% levé

Cervin Blanc diamonds

location_on Suisse

Innovative hybrid Swiss & British bespoke fine jewellery brand for women with purchasing power and diamond jewellery gift market. The model pivots around bringing the traditional jewellers in an online space for time poor professionals.

1'000'000 CHF

Cible

15'000 CHF

Min par Investisseur

load one similar proposal